עסקת ענק בתחום האיקומרס באמזון: קבוצת ציפורה מוכרת אחזקות במעל ל-3 מיליון ש"ח לקבוצת פרופיטזון

המגמה החדשה באיקומרס: מותגים מובילים מעדיפים שותפות עם מפיצים מקצועיים על פני ניהול עצמאי של ערוצי המכירה. בעסקה משמעותית בשוק האיקומרס, קבוצת ציפורה הודיעה על מכירת אחזקות בפעילות אמזון בשווי של מעל ל-3 מיליון ש"ח לחברת Profitzon, חברת ניהול ישראלית המתמחה בזיהוי והשבחת מותגים בזירת המסחר הגדולה בעולם.

במקביל, הודיעה Profitzon כי חתמה על הסכם ייצוג בלעדי למותג Nano Clear – מותג בינלאומי ותיק המתמחה ביצירת חומרי חידוש וניקיון בעזרת ננו טכנולוגיה לשעוני ותכשיטי יוקרה,
בכך, מתבססת Profitzon ככתובת מרכזית למותגים המעוניינים להרחיב פעילות מבלי לנהל אותם ישירות.

למה מותגים בוחרים במפיצים?

בעידן שבו ניהול עצמאי של פעילות באמזון דורש השקעה עצומה בזמן, משאבים והתמחות,
יותר ויותר מותגים בוחרים לשתף פעולה עם מפיצים מקצועיים,
הסיבות לכך רבות:

  • התמקצעות: מפיצים כמו Profitzon מביאים ניסיון עמוק בניהול, מיתוג, פרסום ולוגיסטיקה.
  • הקדמה של קבלת הרווחים בפועל: בזמן שבעלי מותגים שמוכרים ישירות באמזון מחכים חודשים לקבלת הרווחים מהפלטפורמה, בעלי מותגים שעובדים ישירות מול מפיצים מרוויחים ישר במעמד מכירת הסחורה למפיץ. 
  • חיסכון בזמן ובכסף: שותפות עם מפיץ מאפשרת לבעלי מותגים להתמקד בפיתוח המוצר והמותג, במקום בתפעול השוטף.
  • הגדלת המותג: בזמן שהמפיצים מתרכזים בניהול ערוץ המכר הישיר, בעלי המותגים מתפנים למקד את התזרים ואת הזמן הפנוי שלהם שגדלו בצורה משמעותית בזכות העסקה עם המפיץ בהגדלת המותג עצמו.


המהלך של מותגים קטנים עד גדולים באמזון להצטרף למפיצים, מזכיר את המקרה של Nike, שהחליטה ב־2021 לוותר על חלק מהמפיצים ולמכור ישירות לצרכן. אלא שב־2023 חזרה החברה בה והחלה לשתף פעולה מחדש עם קמעונאיות כמו Foot Locker, לאחר ירידה במכירות ובמחיר המניה והבנה שהגישה הזו פגעה בזמינות ובנוכחות המותג.

מענה כולל למותגים באמזון

Profitzon מציגה גישה שונה בכל הנוגע להפצת מותגים באמזון: במקום מודל של “הכול על היזם”,
היא מציעה שותפות אמיתית עם שירותי ניהול כוללים שמכסים את כל שרשרת הערך:

  • ניהול חנות אמזון ודפי מוצר
  • רכישת הסחורה במזומן ובתנאי תשלום מעולים.
  • פרסום ממומן ו-SEO
  • ניהול לוגיסטיקה, מלאי, החזרות ושירות לקוחות

החברה מדווחת על גידול עקבי בפעילות בשנה האחרונה, עם כניסה לשווקים נוספים, מיזוגים ורכישות, וכעת –
גם חיזוק דריסת הרגל שלה בתחום טיפוח המותג והשוק הפרטי.

קריאה לבעלי מותגים ומשקיעים

Profitzon אינה פונה רק למותגים גדולים – היא מחפשת גם בעלי מותגים קטנים ובינוניים שכבר פועלים באמזון ארה״ב ומעוניינים לגדול דרך שותף אסטרטגי, שבשאיפתו להיפגש עם שורת הרווח מהר יותר מבלי להישחק בתפעול.
בנוסף, החברה פתוחה לשיתופי פעולה עם משקיעים פרטיים המעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס דרך נכסים שהיא מקימה ומנהלת, כשהמשקיע נהנה מהכנסה פסיבית בלבד.

אז אם אתם בעלי מותג באמזון  ומעוניינים לבדוק אפשרות לשיתוף פעולה עם Profitzon
לחצו כאן >>

*הכתבה מוגשת במסגרת תוכן שיווקי, ואינה מהווה המלצה להשקעה, ייעוץ פיננסי, או תחליף לייעוץ כזה. כל החלטה על השקעה צריכה להתקבל לאחר בדיקה עצמאית והתייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים. הכותבים ו/או המפרסמים אינם אחראים לתוצאות שינבעו מהשימוש במידע המופיע בכתבה.

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואצפ
שימו ❤️
אתר חדשות ישראל אינו לוקח אחראיות על המוצרים המוצגים באתר ורכישתם.
האתר מכיל גם תכנים פרסומיים אשר מטרתם קידום מכירות.
מעת לעת מתקיימים יחסי תגמול כספי בין מנהלי האתר לבין מפרסמים, בעלי מוצרים או נותני שירותים שונים המוזכרים באתר. תוכלו לראות את תקנון האתר כאן.

תפריט נגישות

×

לא חבל לפספס? לפרטים נוספים הירשמו עכשיו!