השיטה החדשה שתגרום לכם למדוד עלות סגירה ולא רק עלות לליד בפרסום שלכם

בשיטה זו, תוכלו לראות את עלויות הסגירה שלכם בחשבונות הפרסום וללמד אותן איך להביא לידים איכותיים יותר שבסופו של דבר יסגרו. פייסבוק וגוגל מאפשרות לעסקים ומותגים לנצל את הנתונים שאתם מזינים ב-CRM שלכם, כדי לבסס עליהם קמפיינים דיגיטליים. עסקים יכולים לחבר מסדי נתונים של CRM (ניהול קשרי לקוחות) לחשבון הפייסבוק או גוגל שלהם כדי לעקוב אחר אירועים לא מקוונים שאינם מתועדים באמצעות הפיקסל של פייסבוק או גוגל אנליטיקס.

כשאנחנו יוצרים קמפיינים בפייסבוק וגוגל לחנות האונליין שלנו – קל לנו מאוד למדוד את ההצלחה באמצעות הפיקסל או האנלטיקס. אנחנו יכולים למדוד כמעט בשקיפות מלאה את המשפך השיווקי: כמה אנשים נכנסו > כמה התקדמו לעמוד התשלום > כמה רכשו ובאיזה סכום. נוכל גם לדעת בדיוק מאיזו מודעה הרכישה הגיעה. הקושי האמיתי הוא למדוד רכישות והכנסות מהפרסום למותגים שהמכירה מתבצעת בחנות הפיזית או באמצעות מכירות טלפוניות. אל דאגה, מצאנו לכם את הפתרון.

איך זה עובד?

הרעיון הוא פשוט – אתם שולחים לידים למערכת ה-CRM שלכם עם פרמטרים מתאימים. ברגע שאתם מעדכנים סטטוס על ליד במערכת (התבצעה שיחה / נקבעה פגישה / סגירה וכו׳) במערכת שלכם – אותם פרמטרים נשלחים באופן אוטומטי למערכות הפרסום: גוגל, פייסבוק ואנלטיקס – וכך תוכלו לדעת בלייב – מאיזו מודעה / קהל / קמפיין – הגיעו הסגירות – והכי חשוב! להגדיר שפייסבוק וגוגל יבצעו אופטימיזציה לקמפיינים לפי עלות לסגירה ולאיו דווקא לפי עלות לליד. בנוסף – תוכלו להעביר פרמטרים של ״ערך המרה״ על מנת לבדוק מהו החזר ההשקעה על הפרסום שלכם (ROAS) – וכך להשקיע תקציבים נוספים על קמפיינים רווחיים יותר.

כך זה נראה במערכת הפרסום

היתרונות הבולטים בשימוש בשיטה זו:

  • תוכלו למדוד בזמן אמת את כל הסגירות (או לידים איכותיים שהגיעו לפגישות) – בתוך מערכות הפרסום.
  • תוכלו להראות ללמוד את פלטפורמות הפרסום להגיע לקהלים שהסבירות שיסגרו תהיה גבוהה יותר.
  • תוכלו למדוד סגירות גם בקמפיינים למטרות ״חשיפה״ ומודעות.
  • לחסוך באנשי מכירות – מכיוון שיהיו הרבה פחות לידים לא איכותיים / רצויים.
  • תוכלו להימנע מלידים לא רצויים.
  • בשורה התחתונה- להגדיל את אחוז הסגירה שלכם.
כך זה עובד

״אנחנו רואים לקוחות ששיפרו בעשרות אחוזים את הקמפיינים שלהם מאז שחיברנו את מערכת ה-CRM של הלקוח למערכות הפרסום שלהם.״ אומר ירין יחזקאל, מנכ״ל חברת הפרסום יאנג מדיה (Young Media), ״האופטימזציה מתבצעת בצורה מייטבית – והלקוחות שלנו יכולים להבין מה החזר ההשקעה על הפרסום שלהם וכך לקבל החלטות מושכלות הרבה יותר ולהגדיל תקציבים ברגע שהם רואים את כמות הסגירות מהקמפיינים״ – מוסיף ירין.

ירין יחזקאל, מנכ״ל יאנג מדיה | צילום: גיא סידי

מעוניינים להגדיל את יחס הסגירה של הלידים שלכם באמצעות השיטה החדשה? השאירו פרטים:

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואצפ
שימו ❤️
אתר חדשות ישראל אינו לוקח אחראיות על המוצרים המוצגים באתר ורכישתם.
האתר מכיל גם תכנים פרסומיים אשר מטרתם קידום מכירות.
מעת לעת מתקיימים יחסי תגמול כספי בין מנהלי האתר לבין מפרסמים, בעלי מוצרים או נותני שירותים שונים המוזכרים באתר. תוכלו לראות את תקנון האתר כאן.

תפריט נגישות

×

לא חבל לפספס? לפרטים נוספים הירשמו עכשיו!