שירותי טרומיון
המיון הוירטואלי (מרחוק) של טרומיון, המותאם אישית לכל אדם, עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כדי להעריך במהירות את מצבכם הרפואי מרחוק. על ידי זיהוי סימני הידרדרות, טרומיון יכולה לעזור ללקוחות לקבל אבחון מדויק תוך דקות ולהימנע מדילמות וביקורים מיותרים בחדרי מיון. שירות מקיף זה כולל תכונות שונות כדי להבטיח שענייני הבריאות שלכם יטופלו ביעילות.
כאשר מצטרפים לטרומיון, הצוות הרפואי עורך קליטה רפואית כדי ללמוד על מצבו הרפואי של הלקוח ומתאים לו מכשירים רפואיים נחוצים שיהיו אצלו בבית. בכל מצב שבו מצבו הבריאותי של הלקוח משתנה, ניתן ליצור קשר עם טרומיון בטלפון או בשיחת וידאו במטרה שצוות טרומיון יעריך מיד את מצבו וימליץ על המשך טיפול, תוך לקיחה בחשבון את ההיסטוריה הרפואית שלו. במידה ויש צורך בפינוי דחוף לבית החולים, צוות טרומיון יזמין אמבולנס וילווה את הלקוח עד לפינוי.
בנוסף, טרומיון מספקת ללקוחותיה הערכה רפואית תקופתית. אחת לכמה חודשים, הצוות הרפואי מבצע שיחות להתעדכנות במצבו הרפואי של הלקוח בכדי לספק לו המלצות והנחיות לפי מצבו.
הצוות מאחורי טרומיון
לצוות הרפואי של טרומיון ממגוון מקצועות הרפואה, עשרות שנים של ניסיון וטיפול באלפי חולים במצבים שונים במחלקות לרפואה דחופה, בפנימיות ועוד. החברה הוקמה מתוך מחויבות לספק ללקוחות את המענה הרפואי המיטבי תוך התחשבות בצרכיהם ובנוחות ביתם.
בראש הצוות הרפואי עומד ד"ר אמיר שחר, מהאבות המייסדים של הרפואה הדחופה בישראל, הקים וניהל את חדר המיון של בית החולים שיבא במשך שנים רבות, רופא מוכר ורב-ניסיון, עוסק ברפואה פעילה גם בחדרי מיון וגם בקהילה.
בין היתר, גם נמצאת בצוות דבורה הרץ, מנהלת הסיעוד של טרומיון, בעלת נסיון מקצועי ברפואה דחופה של למעלה מ 40 שנה, מתוכן כ-25 שנה כמנהלת הסיעוד של המחלקה לרפואה דחופה בשיבא.
מעבר לכך, לחברה יש שיתופי פעולה עם מומחים בכירים מתחומים שונים והיא עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. אלו, הפכו את טרומיון לחוויית שירות אישי וייחודי שמטרתו לשנות את הדרך בה לקוחות מקבלים שירותי בריאות בישראל.
ההשפעה של טרומיון על מערכת הבריאות הישראלית
טרומיון יוצרת השפעה משמעותית על מערכת הבריאות הישראלית בכך שהיא משנה את הדרך בה לקוחות מקבלים שירותי בריאות ואף עוזרת להפחית ביקורים מיותרים במיון ובתי חולים. כך טרומיון גם חוסכת זמן ומשאבים ללקוחותיה וגם לנותני שירותי הבריאות כאחד.
בישראל, כאשר מערכת הבריאות עמוסה לעתים קרובות, שירות חדר המיון הוירטואלי של טרומיון מציע פתרון נחוץ מאוד. על פי נתוני משרד הבריאות הישראלי, בשנת 2021 היו למעלה מ-3 מיליון ביקורים בחדרי מיון, שכל ביקור כזה אורך שעות רבות ומצריך גם נסיעות, חנייה או תשלום על אמבולנס. על ידי הצעת אלטרנטיבה מרוחקת ויעילה לביקורי חדר מיון מסורתיים, טרומיון יכולה לסייע בהפחתת עומס וזמני המתנה ארוכים, ובכך לשפר את חווית הבריאות הכללית של הלקוחות.
עם היכולת לקבל ייעוץ וסיוע רפואי מומחה מהנוחות של ביתם, לקוחות יכולים להימנע מלחץ מיותר ומחשיפה פוטנציאלית לזיהומים בחדרי מיון עמוסים. נוחות זו חשובה במיוחד עבור מספר סוגים של אנשים:
- אנשים עם מחלות רקע כדוגמת סכרת, יתר לחץ דם, מחלות לבביות, הפרעות קצב, אי-ספיקת לב ועוד. או בקיצור – נסיבות רפואיות המצריכות מעקב באופן תדיר.
- אנשים הנוטים להגיע למיון מידי פעם בשל בעיה רפואית.
- אנשים שדואגים לבריאותם ומעוניינים בשירות בזמינות גבוהה שניתן על ידי צוות מומחים מיומן בכל עת שרק יירצו, מבלי לחכות לתורים ארוכים או לשאת בהוצאות מיותרות.
לסיכום
אם אתם מחפשים פתרון בתחום הבריאות ששם את הצרכים שלכם בראש סדר העדיפויות, נסו את טרומיון המספקת אבחון וייעוץ רפואי בנוחות מקסימלית, מבלי לצאת מהבית. עם שירות המיון הווירטואלי החדשני שלה, טרומיון מחוללת מהפכה בתחום הבריאות בישראל.