בעלי עסקים או חברות? הינה שיטה לקבל לידים שהמתחרים שלכם לא היו רוצים שתדעו

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחמצן של בעלי העסקים והחברות הגדולות במשק הישראלי. כשהתחרות גוברת בפייסבוק וגוגל, עליהם צריכים למצוא דרכים נוספות להגיע לקהל היעד שלהם ולחשוף אותם למוצרים או לשירותים שלהם. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרסום ממומן בטאבולה ואאוטבריין. בכתבה זו נגלה לכם את השיטה שבה ככל הנראה המתחרים שלכם מצליחים לגייס לידים איכותיים לשירותים או המוצרים שלהם, מבלי שידעתם.

רגע, אבל מה זה טאבולה ואאוטבריין?

טאבולה ואאוטבריין הן פלטפורמות פרסום מבוססות תוכן שמאפשרות לעסקים להציג את המודעות שלהם ברחבי רשת של אתרי אינטרנט מובילים בארץ ובעולם כמו למשל: Ynet, וואלה!, מאקו, N12, גלובס, כלכליסט, דה מרקר, הארץ ועוד.
המודעות בטאבולה ואאוטבריין מוצגות בצורה לא פולשנית, כחלק מהתוכן של האתר. זהו יתרון מרכזי שמבדיל אותן מפרסום תצוגה מסורתי.

יתרונות הפרסום בטאבולה ואאוטבריין

ישנם יתרונות רבים לפרסום בטאבולה ואאוטבריין, מה שהופך אותן לכלי יקר ערך לעסקים שרוצים לשפר את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלהם.

להלן כמה מהיתרונות העיקריים:

  • טווח נרחב ומיקוד קהל היעד: טאבולה ואאוטבריין עובדות עם אלפי אתרי אינטרנט מובילים, המגיעים למיליארדי משתמשים ברחבי העולם. טווח נרחב זה מאפשר לעסקים להציג את התוכן שלהם בפני קהל עצום ומגוון.
  • הגברת המודעות למותג והאמינות: הפרסום בטאבולה ואאוטבריין יכול לשפר משמעותית את הנראות וההכרה במותג. על ידי הצבת התוכן שלכם באתרי אינטרנט בעלי מוניטין, אתם יכולים למצב את המותג שלכם כסמכות בתעשייה שלכם. דבר זה יכול לעזור לבנות אמון ואמינות בקרב לקוחות פוטנציאליים.
  • לידים איכותיים ושיעורי המרה משופרים: בשל אופיים הלא פולשני והרלוונטיות לתחומי העניין של המשתמש, למודעות מקוריות בטאבולה ואאוטבריין יש נטייה לשיעורי מעורבות גבוהים יותר בהשוואה למודעות תצוגה מסורתיות או קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות. מעורבות מוגברת זו מתורגמת ללידים איכותיים יותר ולשיעורי המרה משופרים, מה שמבטיח החזר השקעה טוב יותר. הקהל נמצא בקשב רב לצרוך תוכן ארוך ולהבין לעומק את השירותים או המוצרים.
  • תובנות והתאמות מבוססות נתונים: טאבולה ואאוטבריין מספקות למפרסמים נתוני ביצועים ותובנות יקרי ערך, המאפשרים לעסקים לקבל החלטות מבוססות נתונים בעת מיטוב הקמפיינים שלהם. על ידי ניטור וניתוח מדוקדקים של ביצועי הקמפיין, מפרסמים יכולים לזהות תחומי שיפור ולבצע התאמות הכרחיות כדי להשיג תוצאות טובות יותר.
  • מודלים של תמחור משתלמים: טאבולה ואאוטבריין מציעות אפשרויות תמחור גמישות, מה שהופך אותן לנגישות לעסקים בכל הגדלים והתקציבים. מפרסמים יכולים לבחור בין מודלים שונים של תמחור, כגון עלות לקליק (CPC) או עלות לאלף הופעות (CPM), המאפשרים להם לשלוט בהוצאות הפרסום שלהם ולמקסם את החזר ההשקעה שלהם.

פרסמו עוד היום בטאבולה או אאוטבריין – החל מתקציב של 10,000 ש״ח לחודש וקבלו לידים איכותיים לעסק שלכם:

יכולות מיקוד מתקדמות

אחת התכונות העיקריות שמבדילות את טאבולה ואאוטבריין מפרסום תצוגה מסורתי היא יכולות הטרגוט המתקדמות שלהן. פלטפורמות אלה מאפשרות למפרסמים למקד את התוכן שלהם לקהלים ספציפיים בהתבסס על מגוון גורמים, ובהם:

  • מיקום: מפרסמים יכולים למקד את המודעות שלהם לפי מיקום גאוגרפי, כגון מדינה, עיר או אזור.
  • דמוגרפיה: מפרסמים יכולים למקד את המודעות שלהם לפי דמוגרפיה, כגון גיל, מין, מצב משפחתי או הכנסה.
  • תחומי עניין: מפרסמים יכולים למקד את המודעות שלהם לפי תחומי עניין, כגון נושאים מסוימים, מוצרים או שירותים.
  • התנהגות: מפרסמים יכולים למקד את המודעות שלהם לפי התנהגות של משתמשים, כגון אתרים שבהם ביקרו או מוצרים שקנו.

יכולות הטרגוט המתקדמות של טאבולה ואאוטבריין מאפשרות למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם בצורה מדויקת ויעילה יותר. זהו יתרון חשוב שיכול לעזור למפרסמים להשיג את מטרותיהם השיווקיות.

טיפים לפרסום מוצלח בטאבולה ואאוטבריין

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהפרסום בטאבולה ואאוטבריין, חשוב לעקוב אחר כמה טיפים:

  • הגדירו מטרות ספציפיות לקמפיין שלכם. מה אתם רוצים להשיג מהקמפיין שלכם? האם אתם רוצים להגביר את המודעות למותג שלכם, ליצור לידים או להגדיל מכירות? הגדרת מטרות ספציפיות תעזור לכם לבחור את הקמפיין המתאים ולמדוד את הצלחתו.
  • מיקוד על קהל היעד שלכם. מי אתם מנסים להגיע אליו? ככל שתדעו יותר על קהל היעד שלכם, כך תוכלו למקד את המודעות שלכם בצורה יעילה יותר.
  • השתמשו במודעות איכותיות. המודעות שלכם הן הדבר הראשון שאנשים יראו, אז חשוב שהן יהיו איכותיות ומושכות. הקפידו על תמונות או סרטונים ברורים וקריאייטיב מנוסח היטב. חשוב מאוד גם לכתוב כתבה שיווקית ממירה, שתהיה מותאמת לקהל היעד שלכם.
  • מדדו את הביצועים של הקמפיין שלכם. חשוב לעקוב אחר הביצועים של הקמפיין שלכם כדי לראות מה עובד ומה לא. נתוני הביצועים יכולים לעזור לכם לייעל את הקמפיין שלכם ולהשיג תוצאות טובות יותר.

לסיכום

טאבולה ואאוטבריין הן פלטפורמות פרסום חזקות שיכולות לעזור לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהשיג את מטרותיהם השיווקיות. על ידי ניצול יתרונותיהן הייחודיים, כולל יכולות הטרגוט המתקדמות, המודעות הלא פולשניות והנתונים המפורטים שהן מספקות, עסקים יכולים להשיג תוצאות טובות יותר מהפרסום הדיגיטלי.

פרסמו עוד היום בטאבולה או אאוטבריין – החל מתקציב של 10,000 ש״ח לחודש וקבלו לידים איכותיים לעסק שלכם:

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואצפ
שימו ❤️
אתר חדשות ישראל אינו לוקח אחראיות על המוצרים המוצגים באתר ורכישתם.
האתר מכיל גם תכנים פרסומיים אשר מטרתם קידום מכירות.
מעת לעת מתקיימים יחסי תגמול כספי בין מנהלי האתר לבין מפרסמים, בעלי מוצרים או נותני שירותים שונים המוזכרים באתר. תוכלו לראות את תקנון האתר כאן.
דילוג לתוכן