כתבות תוכן עיתונאיות: הפתרון האולטימטיבי לסמנכ"לי שיווק בחברות פיננסיות

אם אתם מרגישים שהפרסום בפייסבוק לא עובד – אתם לא לבד. מעל 50% מהלידים שמתקבלים במדיה החברתית אינם מספיק איכותיים. הם לא מוכנים לשלם את המחיר שאתם מבקשים, לא מבינים את המוצר שלכם, הם מבולבלים, לא "נעולים" על עצמם ובכלל – שואלים יותר מדי שאלות. ובקיצור, התסכול היומי של כל סמנכ"ל שיווק.

"פייסבוק היא פלטפורמה ש'מאתגרת' שורה של סקטורים", אומר ירין יחזקאל, הבעלים והמנכ"ל של "יאנג מדיה". המון לידים לא רלוונטיים וקרים, עלויות פרסום גבוהות בפייסבוק וגוגל, ותקרת זכוכית שלא מאפשרת הגדלת תקציבים. ההנהלה כועסת על הכסף שנשפך ללא תוצאות. במיוחד, עסקים כמו פארמה, טיפולים אסתטיים, דיאטות, קאנביס וקריפטו שמתמודדים עם רגולציה נוקשה מצד פייסבוק וגוגל ומחפשים אופציות נוספות", הוא מתאר. 

ולחלל הזה נכנס עולם כתבות התוכן, שסוחף אחריו את ענפי ההייטק, ההשקעות, הנדל"ן, האקדמיה והרפואה.

כתבות תוכן: הפתרון לפרסום חכם

כתבות תוכן המתפרסמות באתרי החדשות הכי חזקים בישראל באמצעות פלטופורמות טאבולה או אאוטבריין מספקות את כל המידע שהקוראים צריכים כדי לקבל החלטה מושכלת. יש לכך משמעות אדירה: כתבות תוכן שמקודמות באתרים חדשותיים נחשבות לאמינות יותר ב-44% ומובילות לרכישות ב-24% יותר מאשר פרסומות ברשתות חברתיות. כשמדובר במוצרים מורכבים, זה קריטי. 

"לשחק במגרש ריק וליהנות כל הדרך אל הבנק"

בניגוד לפייסבוק, טאבולה ואאוטבריין מציעות אפשרויות מיקוד מתקדמות כמו דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגות גולשים. שימוש בלמידת מכונה ואלגוריתמים מתקדמים מוביל למעורבות גבוהה ולשיפור ה-ROI.

"צרכנים שבאים מכתבת תוכן נמצאים בעמדה שהם הרבה יותר 'מבושלים' לשיחת המכירה, אחרי שצרכו כתבה שמכילה את כל המידע וההתנגדויות", אומר יחזקאל. לדבריו, רוב המפרסמים בישראל עדיין מתרכזים בגוגל וב-Meta, אבל בטאבולה ואאוטבריין יש הזדמנות לשחק בסוג של מגרש ריק יחסית, להתבלט ולהביא תוצאות טובות יותר. 

יחזקאל אחראי ל-10,000 קמפיינים מוצלחים ללא פחות מ-400 לקוחות מתחומי שוק ההון, ההשקעות, האקדמיה והפארמה. ה'מוצרים' שהוא נדרש לקדם היו מורכבים יחסית להבנה וקהל היעד שלהם, כמו רבים מקוראי שורות אלה, נטה שלא לייחס חשיבות למודעות ממומנות ממגוון סיבות טבעיות, מובנות. אלא שעם התפתחות ענף השיווק באמצעות תוכן (Content marketing) באמצעות טאבולה ואאוטבריין, הוא החל להעביר בהדרגה את תקציבי השיווק של לקוחותיו לפלטפורמות הללו. מאז, לסמנכ"לי.ות השיווק יש רק מילים טובות לומר על הקמפיינים. 

עם זאת, ליחזקאל חשוב להדגיש כי הפתרון הזה לא מתאים לכל אחד. "פרסום נייטיב נחשב ליקר יותר בהשוואה לגוגל ו-Meta והוא מתאים רק לחברות עם תקציבי שיווק של לפחות 30,000 ש"ח בחודש". לצד זאת, כתיבת התוכן והיצירה של קמפיינים בטאבולה ובאאוטבריין דורשים פחות משאבים לביצוע. "מדובר בכתבה, כותרות ותמונות משאטרסטוק / AI וללא צורך בהפקה יקרה", הוא אומר.

"אם הצלחנו להביא את הקמפיין לרמת יציבות בביצועים לאורך זמן – כמו שקורה אצל רוב הלקוחות שלנו – מספיק לגעת בכתבה פעם אחת ברבעון ונהנים כל הדרך אל הבנק", יחזקאל מסכם. 

רוצים לפרסם כמו החברות הגדולות ולקבל סוף סוף לידים איכותיים? השאירו פרטים כאן:

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואצפ
שימו ❤️
אתר חדשות ישראל אינו לוקח אחראיות על המוצרים המוצגים באתר ורכישתם.
האתר מכיל גם תכנים פרסומיים אשר מטרתם קידום מכירות.
מעת לעת מתקיימים יחסי תגמול כספי בין מנהלי האתר לבין מפרסמים, בעלי מוצרים או נותני שירותים שונים המוזכרים באתר. תוכלו לראות את תקנון האתר כאן.

תפריט נגישות

×

לא חבל לפספס? לפרטים נוספים הירשמו עכשיו!