5 הסיבות למה את חייבת להיות יוצרת תוכן מפי אדן פז

 

מה שהרבה בעלי עסקים לא יודעים הוא שפרסום כמות מועטה של תמונות או סרטונים בחודש לא באמת מספיקה כדי להיות חזקים בדיגיטל וכדי להצליח למקסם תוצאות, צריך לעבוד מאוד קשה מאחורי הקלעים.

אז איך עושים את זה נכון? 

כאן נכנסות לתמונה יוצרות התוכן, שיודעות ליצור בדיוק את התוכן הנכון בכמות המספקת, להעביר את המסרים המדויקים, למשוך את הקהל, לחזק את המותג של העסק וליצור עבורו בנק של תכנים בכל חודש.

אם תחום השיווק קורץ לך ואת מחפשת את הדבר הבא שיביא לך ביטחון כלכלי והגשמה עצמית, כדאי שתכירי את המקצוע הנחשק הזה מקרוב.  

ישבנו לקפה עם אדן פז, יוצרת תוכן מובילה למותגי על בישראל, שהקימה את בית הספר העסקי הראשון לקרייטוריות – Creator business school

 וכאן כדי לספר למה ממש כדאי לך להיות יוצרת תוכן.

 

1. את יכולה לעשות מזה כסף מכל מקום בעולם

 

אם לקום בכל בוקר ולהגיע לאותו משרד פחות מדבר אליך והעיניים שלך נוצצות מהמחשבה שתוכלי לעבוד ולהרוויח כסף מכל מקום שתבחרי (לא רק בארץ אלא בכל מקום בעולם), יצירת תוכן הוא התפקיד המיועד לך.

"נשים כבר לא צריכות את התבנית המרובעת כדי להצליח בחיים והאמת היא שהן גם אף פעם לא היו צריכות." אומרים ב- CBS.

"יצירת תוכן מאפשרת לכל אישה לבטא את היצירתיות שלה דרך התשוקות האישיות שלה וכן, היא יכולה לעשות את מאיפה שהיא רק תרצה. 

את אוהבת לטייל ולתעד? את יכולה להרוויח מזה כסף. את אוהבת אופנה ומעודכנת בכל הטרנדים? יש אינסוף חברות אופנה עולמיות שצריכות תוכן טוב. קוסמטיקה ולייף סטייל זו התשוקה שלך? תוכלי להפסיק לשלם על מוצרים ולהגיע למצב שהחברות שאת הכי אוהבת ישלמו לך."

 

 

2. את לא חייבת שיהיו לך המון עוקבים או בכלל עוקבים כדי להצליח

 

אולי תופתעי לגלות שכדי ליצור תוכן טוב ומשפיע לכל מיני עסקים, את ממש לא צריכה שיהיו לך עוקבים משלך.

Creator business school מדגישים שכל העניין הוא לספר את סיפור המותג של העסק שאת יוצרת לו תוכן וזה לא מעניין כמה עוקבים יש לך באופן אישי.

"הרבה בנות מגיעות עם החשש שהן לא יוכלו להצליח בגלל שאין להן הרבה עוקבים באינסטגרם. אני אומרת את זה חד וחלק – אין לעוקבים בחשבון הפרטי קשר להצלחה שלך כיוצרת תוכן. מניסיון, בנות שעשו את הקורס והתחילו עם 100 עוקבים, השיגו המון לקוחות והביאו תוצאות מטורפות.

 

אם לדוגמה את יוצרת תוכן למלון שאת עובדת איתו, זה לא רלוונטי כמה עוקבים יש לך באינסטגרם הפרטי כי התוכן הוא עבור הקהל של המותג ולא עבור הקהל שלך כמשפיענית.

מה שרלוונטי הוא שאת מצליחה לייצר לעסק גידול במכירות, מגדילה לו את החשיפה וככה גורמת לכולם להיכנס לאתר ולהזמין חופשה.

רוב הפעמים את לגמרי מאחורי הקלעים ולא משתמשת בשם שלך אלא רק ביצירתיות שלך שגורמת לסרטונים שאת יוצרת להתפוצץ ברשת." 

 

3. לא עוד עבודה מהצד אלא עבודה מרכזית לכל דבר ועניין

 

לא כולם באמת מבינים מהו הכוח של הדיגיטל וכמה ידע ועבודה נדרשים כדי להקפיץ עסקים למעלה.

 

הרבה חושבים שיצירת תוכן היא סוג של טרנד חולף, בו כל העבודה מסתכמת בלהעלות כמה סרטונים לסטורי ושאי אפשר לקרוא לזה באמת מקצוע.

שאלנו את CBS מה יש להם להגיד לגבי הסקפטיות שקיימת ביצירת תוכן כמקצוע והייתה להם תשובה חד משמעית בנושא.

"בהתחלה היינו מקבלים שאלות כמו – אפשר להתפרנס מזה?

צריך לעשות עוד משהו חוץ מלהיות יוצרת תוכן?

זה בטח עבודה זמנית כזו לא? מה אני אוכל לעשות בעתיד?

הם לא הבינו שזה העתיד! זה ההווה והעתיד.

הדיגיטל הוא המקום שבו הכל קורה ובעלי עסקים הבינו את זה כבר ממזמן.

כל עסק משתמש בדיגיטל כערוץ שיווק מרכזי, רוצה להיות הכי חזק שם ומוכן לשלם הרבה בשביל זה. 

 

זו עבודה מרכזית לכל דבר ועניין שקשורה לתחום השיווק בה יוצרות התוכן בונות לעסקים ואנשים פרטיים אסטרטגיית שיווק/ מיתוג/ תדמית ברשת, מצלמות ועורכות סרטונים ויוצרות תוכן שיווקי 24/7. 

 

והשכר בהתאם – כיאה לעבודה מרכזית. הן פורצת את הגבולות של עצמן ושוברות את תקרת הזכוכית בכל פעם מחדש."

 

4. את מייצרת ערך לבעלי עסקים – התוכן שלך מייצר להם מכירות ומיתוג אמיתי

 

כמו שכבר אפשר להבין, מאחורי יצירת תוכן יש ראש שמתכנן לפרטים הכי קטנים את כל התהליך עצמו, החל מהרעיון ועד ליישום בפועל.

לפעמים עסקים לא מבינים כמה עבודה נדרשת ליצירת בנק גדול של תכנים בכל חודש וזה בדיוק המקום שלך כיוצרת תוכן להסביר להם ולהעריך את עבודתך בהתאם.

אדן פז, מקימת בית הספר CBS מספרת שהיא מתרגשת מחדש בכל פעם שהתוכן שלה גורם לשינוי, לצמיחה או לגדילה של עסק.

"כל פרויקט של יצירת תוכן הוא כמו הבייבי שלי. אני חושבת עליו, מתכננת אותו ומוציאה אותו לפועל. התפקיד הזה דורש להביא את הייחוד, היצירתיות והאומנות שלי לידי ביטוי ובגלל זה אף פעם לא נמאס לי ממנו.

 

יוצרת תוכן אמיתית, מדייקת את המסר שהמותג רוצה להעביר, מספרת את הסיפור שלו וכמובן מגדילה לו את המכירות."

 

5. את הבוסית של עצמך בעסק שסובב סביב העולם שלך 

 

להיות יוצרת תוכן זה להיות בעלת עסק עם כל מה שעומד מאחורי זה.

"חשוב שבנות ידעו שמאחורי כל עסק מצליח יש עבודה קשה והרבה השקעה. להיות קרייטורית מצליחה ולבנות עסק שבו את הבוסית של עצמך, דורש ממך המון משמעת עצמית, למידה ומחויבות.

הדרך מפותלת וממש לא קלה אבל התמורה היא ענקית.

השאיפה של Creator business school היא שנשים יוכלו להתפרנס בכבוד מהרעיונות שלהן, מהאהבה שלהן לאופנה, לטיולים, או אפילו לבעלי חיים ובדיוק מהסיבה הזו יצרתי קורס שיעצים ויפתח את הנשים בעידן החדש.

הקורס מקיף את ה-כ-ל ומלמד שלב אחר שלב איך ליצור תוכן שעסקים רוצים לשלם עליו, איך לנהל את העסק שלך, איך לתקשר עם לקוחות, איך לתמחר את העבודה שלך נכון ועוד אינספור מידע, שיטות וכלים פרקטיים.

זו הזדמנות להיכנס לתחום שנמצא עדיין בחיתולים, עם ביקוש ענק ליוצרות תוכן ופוטנציאל צמיחה מטורף.

השקעתי את כל כולי והנגשתי את כל מה שלמדתי במשך השנים. כי למה שרק אני אצליח כשכולן סביבי יכולות?"

 

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואצפ
שימו ❤️
אתר חדשות ישראל אינו לוקח אחראיות על המוצרים המוצגים באתר ורכישתם.
האתר מכיל גם תכנים פרסומיים אשר מטרתם קידום מכירות.
מעת לעת מתקיימים יחסי תגמול כספי בין מנהלי האתר לבין מפרסמים, בעלי מוצרים או נותני שירותים שונים המוזכרים באתר. תוכלו לראות את תקנון האתר כאן.

תפריט נגישות