“זו לא השקעה פאסיבית קלאסית, אבל גם לא יזמות במשרה מלאה,” מסביר עידו, בן 47, שפרש לאחרונה ממערכת הביטחון. “רציתי להרגיש שאני בונה משהו, לא רק ‘שם את הכסף ומקווה לטוב’. היום יש לי חנות משלי באמזון שעובדת 24/7 – ואני בכלל לא מעורב בתפעול.”
יותר מ-450 ישראלים כבר הצטרפו – ונכנסו לקניון הכי גדול בעולם
בבסיס המודל עומדת ההבנה שאמזון כבר מזמן איננה רק אתר קניות – אלא קניון גלובלי עם 180 מיליון מנויי פריים, שמכניס מעל 1.5 מיליארד דולר ביום. המספרים האלה הפכו את אמזון ליעד חם גם למשקיעים – ולא רק ליזמים טכנולוגיים.
אבל להצליח לבד באמזון זה כמעט בלתי אפשרי.
התחרות עצומה, צריך לזהות טרנדים, לרכוש סחורה במחירים משתלמים, להתמודד עם שירות לקוחות, בירוקרטיה, שילוח, פרסום – ולהבין איך אמזון באמת עובדת.
לכן נבנה המודל של ProfitZon – חברה ישראלית שמנהלת כיום מאות חנויות באמזון עבור משקיעים פרטיים, תחת שותפות עסקית שמבוססת על הצלחה בלבד.
עסק בבעלות מלאה – ניהול מקצועי מקצה לקצה
הלקוחות לא רוכשים קורס, ולא מקבלים “ערכת לימוד” דיגיטלית. במקום זה, נבנית עבורם חברה אמריקאית חוקית על שמם, נפתחת חנות באמזון, נרכשים מוצרים, נשלחים למחסן בלאס וגאס – ומשם ישירות ללקוחות.
ProfitZon מטפלת בכל התהליך, כולל רכש, שילוח, תמחור, שיווק, ניהול, שירות לקוחות, ניתוחים טכנולוגיים ואופטימיזציה.
צוות של למעלה מ־60 עובדים, כולל מומחי מסחר, דאטה, תוכן ולוגיסטיקה – מנהל את המערכת עבור הלקוח.
אבל הנקודה הכי בולטת היא מודל ההכנסות:
“אנחנו לא גובים תשלום חודשי קבוע,” אומרים בחברה. “הרווח שלנו נוצר רק מתוך הצלחה בפועל. כלומר, רק אם הלקוח מרוויח – גם אנחנו מרוויחים. אין אינטרס בריא מזה.”
ממרק עוף ומשחת שיניים – להכנסה קבועה של דמי שכירות
אחת מהלקוחות, אפרת, מספרת: “בהתחלה צחקתי – מה אני קשורה למרק עוף באמזון? אבל אחרי שראיתי שהחנות רצה וההכנסות מגיעות, הבנתי שזה בדיוק מה שחיפשתי. לא התעסקות יומיומית, אבל כן תחושת שליטה.”
לדבריה, “אנשים לא מבינים שהרגלי הקנייה שלנו השתנו לגמרי. הקניות באונליין רק צומחות, והנתונים מדהימים. ברגע שאתה נכנס לשוק הזה בצורה חכמה – הוא פשוט עובד בשבילך.”

לא לכולם – אבל למי שזה מתאים, זו יכולה להיות התחלה של דרך חדשה
ההשקעה הראשונית הנדרשת היא 140,000 ש"ח, והחברה מקפידה לסנן מועמדים מראש. “אנחנו לא מחפשים כל אחד,” מדגישים ב־ProfitZon. “אנחנו רוצים לעבוד עם אנשים שמבינים שזה תהליך עסקי – גם אם הוא מנוהל עבורם.”
לכן, לפני תחילת התהליך, כל מועמד עובר שיחה אישית, בה נבדק האם המודל מתאים לו, מוצגות חנויות פעילות, וניתן להבין לעומק את מנגנון העבודה.
“זה לא קסם, וזה לא מתאים למי שמחפש הכנסה מיידית בלי סבלנות.
אבל אם יש לכם הון פנוי, רצון להרחיב את מקורות ההכנסה, ואמון באנשים שיודעים את העבודה – זו יכולה להיות אחת ההשקעות הכי חכמות שתעשו.”
חשוב להדגיש: מדובר בשותפות עסקית, לא בהשקעה קונסרבטיבית עם הבטחת תשואה. ProfitZon אינה מבטיחה רווחים או החזר השקעה, אך כן מציעה מודל ייחודי שבו האינטרס של הלקוח ושל החברה זהה – להרוויח. החברה לא גובה תשלום חודשי קבוע, אלא משתכרת רק מתוך הצלחת החנות בפועל. השיטה הזו יוצרת מנגנון טבעי של מחויבות, ניסיון ושקיפות, אשר הוכיח את עצמו בקרב מאות לקוחות שכבר מנהלים חנויות פעילות.

רוצים לבדוק התאמה למודל?
ProfitZon מציעה שיחה אישית, בזום או פרונטלית, שבה תוכלו להבין את התהליך, לראות מספרים ודוגמאות, ולבדוק אם יש התאמה.
לפרטים נוספים ותיאום שיחה לחצו כאן >>